BİLİMP

BİLİMP ZİYARETÇİ TAKİP SİSTEMİ

DMO Katalog Kod No: 126.3.12.21.2
Orjinal Ürün Kodu(P/N): BP.V1.Z100
Ziyaretçi Sayısı: 100 Bin
SMS Sayısı: 200 Bin
Kategori : Yazılım (Paket Programlar)
Üretim Yeri : Türkiye
Sektör : Tüm Kurumlar & Özel Sektör
Üretici : Teracity

Genel Açıklama

BİLİMP ZİYARETÇİ TAKİP SİSTEMİ
Bulut üzerinden yazılım hizmeti sağlanmakta olup yıllık 100 bin ziyaretçi ve 200 bin SMS gönderme lisansına sahiptir. Ziyaretçi yönetinin yanında, Asistan, Güvenlik, Kafeterya, Toplantı ve Gönderi takip modüllerine sahiptir.
ZİYARETÇİ YÖNETİMİ
Kuruma gelen ziyaretçileri kayıt altına alan ve takip edebilen bir sistemdir.
Yeni ziyaretçi kaydı, daha önce gelmiş ziayeretçi ve davet kodu ile gelmiş ziyaretçi olmak üzere 3 tür kayıt girişine sahiptir. Daha önce kaydedilmiş ziyaretçiler tekrar kayıt yapılmamaktadır.
Ziyaretçinin kimlik bilgileri, ziyaret edilen kişi, randevu yeri, giriş tarihi, çıkış tarihi gibi bilgiler kayıt altına alınabilmektedir. Ziyaret hakkında açıklama bilgisi serbest metin olarak girilebilmektedir.
Ziyaret edilecek firma, departman ve kişi seçilerek onay için SMS gönderilebilmektedir.
Ziyaretçinin fotoğraf çekimi yapılabilmektedir.
Ziyaretçiden belgeyi elektronik kalemle imzalaması istenebilmektedir.
Fotoğraflı ve karekodlu geçiş kimlik kartı basılabilmektedir.
Geçiş Kontrol sistemleriyle entegrasyon sağlandığı taktirde kontrollü geçise imkan tanımaktadır.
Ziyaretçinin randevu durumu (başlatılmamış, sürdürülüyor, iptal oldu) izlenebilmektedir.
Davet kodu gönderildiği taktirde; İsim/Soyisim/Cep Telefonu bilgisinin Ziyaretçi tarafından girilmesi gerekmemektedir. (Davet Kodunu gönderen girmektedir). Bu tür ziyaretçilerin ziyaret süresi sınırlandırılabilir ve bölgesel geçiş izni verilebilir.
VIP Davet Kodu gönderildiği taktirde ziyaretçiden hiç bir bilgi girişi istenmez. Bunun için sadece Davet Kodu (VIP) girişi yeterlidir. Süre ve geçiş izni sınırlaması yoktur.
SMS veya Bildirim Paneli üzerinden otomatik olarak ziyaretçi bilgileri alınabilir.
Kara listeler oluşturulabilir.
Acil durumlarda (Uyarı, Afet. vb.) ziyaretçilere anlık SMS atılabilir.
Kurumu terk etmemiş ziyaretçi bildirimi (SMS ve bildirim merkezi) alınabilir.
Anlık veya belirli tarih aralığında ziyaret eden kişi ve ziyaret edilen personel bazında raporlar alınabilmelidir.
En fazla ziyaret edilenler, en çok ziyaret edenler, aktif ziyaretçiler, yoğun ziyaret saatleri gibi akıllı raporlar ve grafik gösterimlerine sahiptir.
Alınan raporlar, pdf, html, rtf, xlsx, metin, csv ve resim formatlarına dönüştürülebilmekteve yazıcı çıktısı alınabilmektedir.

ASİSTAN
Belediye Başkanının randevularını, günlük planları gibi bilgilerin takibi için kullanılan modüldür.
Başkanı telefonla arayan vatandaş veya tüzel kişiliklere ait arama kayıtları tutulmaktadır. Herhangi bir konu talep ediliyorsa ilgili birime yönlendirilmesi yapılabilmektedir.
Arama kayıtları baz alınarak randevu talepleri Başkanın onayına sunulabilmekte, onay verilmesi durumunda arama kaydı randevu bilgisine dönüşmektedir.
Başkanın günlük randevuları mobil uygulama veya takvim uygulaması üzerinden takip edilebilmektedir.
Açılış, düğün vb. etkinlikler için Başkanın katılmasının istendiği taleplerin takip edilmesi ve bu sayede vatandaşların talep ettiği randevular raporlanabilmektedir.
Ziyaret, toplantı vb. durumlarda Başkanın yapılmasını belirttiği konular kayıt altına alınmakta, ilgili birime yönlendirilmekte, son durumla ilgili bilgilere kısa sürede erişilebilmektedir.
Mobil uygulama üzerinden yeni verilecek randevuların hem Başkan ve hem de özel kalem personeli tarafından koordineli şekilde yönetilmesi mümkündür.
Hatırlatma bilgileri girilebilmektedir. Günlük veya ileriki tarihli işler için rapor alınabilmektedir.
Başkanın özel görüşmeleri için sadece başkan tarafından özel randevu kaydı girebilmektedir. Bu randevularla ilgili detay bilgiler görünmeyip sadece zaman bilgisi sekreter tarafından görülebilmektedir.
Başkanla ilgili özel bilgiler (evlilik yıldönümü, doğum günleri, ilaç kullanım saatleri vb.) kayıt altına alınarak kısa sürede bu bilgilere erişilebilmektedir.

GÜVENLİK
Acil durumlarda kullanıcıların profilinde tanımlanan kurum içi güvenlik birimi ile hızlı bir şekilde iletişime geçmesini sağlamaktadır.

KAFETERYA
Kullanıcıların kurum içi kafeteryalardan hızlı bir şekilde sipariş vermesini sağlamaktadır.

TOPLANTI SALONLARI YÖNETİMİ
Bünyesinde birden çok toplantı salonu bulunduran belediye ve diğer kamu kuruluşları için tasarlanmıştır.
Toplantıları yönetmek ve tek noktadan idare etmek için geliştirilmiş olup yönetim paneli üzerinden yetkilendirilen kullanıcılar web üzerinden toplantı salonlarının durumlarını, özelliklerini, tanımlanmış olan toplantılara ait bilgilere kolayca ulaşabilmektedirler.
Toplantı odası girişlerinde konulacak Windows Tabanlı LCD Ekranlar, iOS veya Android Tabanlı Tabletler aracılığı ile toplantı odasının durumunu, içerideki toplantının başlangıç ve bitiş zamanları ile toplantı katılımcıları görüntülenebilmektedir.
Sınırsız salon ve kullanıcı tanımlanabilmektedir.
Salonlara teknik bilgi ve açıklama eklenebilmektedir.
Yönetici onayı ile rezervasyon yapılabilmektedir.

GÖNDERİ TAKİP
Gelen ve Giden kargoların bilgileri kayıt altına alınabilmektedir.
Gönderen firma, Alıcı Firma, Teslimat Şekli, Teslimat şirketi, Teslim alan, Teslim eden, ödeme şekli, trih vb. bilgiler kayıt altında tutulmakta ve istenildiğinde raporlanabilmektedir.