DİĞER ÖZELLİKLER
01. İletişim
Belediye'nin personele yapacağı duyurular
Belediye'nin yaptığı hizmetler ve haberler gibi birçok konu bu ekranda yayınlanarak personellere bilgilendirme yapılır.
02. Güvenlik
Acil durumlarda kullanıcıların profilinde tanımladıkları Belediye içi güvenlik birimi ile hızlı bir şekilde iletişime geçmesini sağlamaktadır.
İlgili güvenlik birimine tek bir tıklama ile acil durum mesajı iletilebileceği gibi kullanıcı tanımlı mesaj da gönderilebilir.
Güvenlik noktası personeli tarafından mesajlar anlık olarak takip edilir.
Gönderilen mesajın ilgili güvenlik birimi tarafından alındığı kullanıcıya bildirilir.
03. Asistan
Yönetici pozisyonundaki kullanıcıların asistan veya asistanlarıyla hızlı ve verimli bir şekilde iletişim kurabilmesini sağlamaktadır.
Yöneticiler asistanlarını tek bir tıklama ile çağırabilir veya kullanıcı tanımlı mesaj metnini iletebilirler.
04. Kafeterya
Kullanıcıların Belediye içi kafeteryalardan hızlı bir şekilde sipariş vermesini sağlamaktadır.
Hem kullanıcılar hem kafeterya görevlileri siparişlerin durumunu anlık olarak takip edebilir.
Siparişlerin alındı bilgisi kullanıcıya bildirilir.
Değişen görev yerlerinde sistemin efektif olarak kullanılabilmesi için kullanıcı profilinde kafeterya bilgisi dinamik olarak tanımlanabilir/değiştirilebilir.
05. Destek
Belediye personelinin bilgi işlem müdürlüğünden yazılım, donanım gibi birçok konuda destek istediği durumlarda taleplerini yapacağı ekrandır.
Kullanıcı bu ekranda iken geçmişteki talepleriyle ilgili süreçleri de takip edebilir.
Buradan yapılan talepler bilgi işlem müdürlüğünde ilgili personelin önüne düşer ve talebin Belediye içinde çözümlenmesi veya firmadan destek alınmasıyla ilgili çalışmayı başlatır.